Shop Mobile More Submit  Join Login
not maxie's fault by SailorClef not maxie's fault by SailorClef
I had to draw this when I saw that a while back some fangirl had put on both bulbapedia and wikipedia (iirc) that "Maxie was really a nice guy, and all the evil stuff was Tabitha's influence" or something along those lines..

The Hank Hill thing is partly an inside joke, but I think it should still make sense to some people...

and for all you idiots who think I'm trying to make some religious statement, don't even bother commenting.
Add a Comment:
 
:icondragonmasterryuga:
DragonMasterRyuga Featured By Owner Jan 12, 2015
The Hank hill joke Is very clever and very funny. Good job with this
Reply
:iconlittlescarecrow:
LittleScarecrow Featured By Owner Jun 26, 2014  Student General Artist
I cried... this is beautiful!~
Reply
:iconkennethsloane:
KennethSloane Featured By Owner Jul 17, 2012  Hobbyist General Artist
this has won my laughter
Reply
:iconpunchsydeiron:
PunchSydeiron Featured By Owner Apr 28, 2012  Hobbyist Filmographer
:XD:
Reply
:iconpatmonahanfangirl:
PatMonahanFangirl Featured By Owner Mar 26, 2012  Hobbyist Digital Artist
"Is Tabitha a boy's name?" :iconherpderpplz:
Reply
:iconalicekinsno1:
alicekinsno1 Featured By Owner Jan 2, 2012
You know what the irony is? If my resources are to be believed, Marc Thompson, who provides the voice of Maxie, actually works in a church or something. So in a sense, Maxie IS a "good Christian man."
Reply
:iconarcane-phoenix:
arcane-phoenix Featured By Owner Nov 13, 2011  Hobbyist Digital Artist
"Dangit Archie! Stop trying to flood the earth!"
Reply
:icononeliferemaining:
OneLifeRemaining Featured By Owner Oct 30, 2011  Hobbyist General Artist
LMAO XDDDDDDDD
Reply
:iconcoreyamurray:
CoreyAMurray Featured By Owner Sep 23, 2011
:iconhankhillplz::iconsaysplz:"Let's see... They give you kids guns and let you shoot at each other?... Yeah, OK."
Reply
:iconep1cshad0w:
Ep1cShad0w Featured By Owner Mar 3, 2011
:iconohnoseplz:
Reply
:iconthe-12th-doctor86:
The-12th-Doctor86 Featured By Owner Jul 26, 2010  Student Artist
Now that's one clean burning lava flow I tell you what.
Reply
:icondiadaikujiin:
DiadaiKujiin Featured By Owner Aug 13, 2010
LOL I wish I could totally favourite comments.
Reply
:iconthe-12th-doctor86:
The-12th-Doctor86 Featured By Owner Aug 13, 2010  Student Artist
XD Hmm You have given me an idea. Why not suggest that to DA. I don't see what could be wrong with it. Since some people do post some pretty epic comments on here.
Reply
:icondiadaikujiin:
DiadaiKujiin Featured By Owner Aug 13, 2010
They'd probably get all pissed off because they have to re-arrange the site.
Cuz you know...
We'd totally need a COMMENT SEARCH navigation to better find those elusive comments that are so amazing you only see them once.
Reply
:iconredweavile:
redweavile Featured By Owner Jan 10, 2010  Hobbyist General Artist
yeah i saw maxie walk into a church the other day. I run over and say HOWAYA MAXIE then he turns around and goes SO YOURE THE KID THAT KEEPS STALKING ME! then I go ERRR, NO then hes all like CAMERUPT, TEACH THIS CHILD A LEASON and I fly away on my dragonite...ok, not really.
Reply
:iconaqua-kitsune:
aqua-kitsune Featured By Owner Jun 30, 2009
Indeed, Maxie was.
*buries Maxie alive and stands over him wearing black, crying*
XD Good one.
Reply
:iconwizzawd:
wizzawd Featured By Owner Jun 24, 2009
hahahahaha YES

I search for hank hill and I end up finding a old fashion MA member.
Reply
:iconsailorclef:
SailorClef Featured By Owner Jun 24, 2009
MA.. manga academy? ._.
Reply
:iconthe-12th-doctor86:
The-12th-Doctor86 Featured By Owner Mar 24, 2009  Student Artist
LOL I wonder what the bible is like in the pokemon world?
Reply
:iconrentoraa-the-luxray:
Rentoraa-the-Luxray Featured By Owner Aug 2, 2009
"Arceus created everything, and then he dumped his responsibilities on Mew before taking a very long nap."

...Some Bible.
Reply
:iconthe-12th-doctor86:
The-12th-Doctor86 Featured By Owner Aug 2, 2009  Student Artist
yeah really >w> how lazy of their world
Reply
:iconrentoraa-the-luxray:
Rentoraa-the-Luxray Featured By Owner Aug 3, 2009
How lazy of their world's origin, more like. x3
Reply
:iconthe-12th-doctor86:
The-12th-Doctor86 Featured By Owner Aug 3, 2009  Student Artist
I'd say so lol. They messed up cannon too. Mewtwo said he was doing god's will. not a god pokemon's will in the uncut first movie.
Reply
:iconrentoraa-the-luxray:
Rentoraa-the-Luxray Featured By Owner Aug 4, 2009
Um, hello? To the Pokémon translators, if it's not suitable to be aired on 4Kids then it's not canon. ;D
Reply
:iconthe-12th-doctor86:
The-12th-Doctor86 Featured By Owner Aug 4, 2009  Student Artist
Yes I know all about it lol ;) and it made me annoyed too :meow:
Reply
:iconchibired13:
chibired13 Featured By Owner Dec 22, 2008  Hobbyist Digital Artist
Tabitha: *angerly shakes his fists into the air, falling onto his knees* damn you hank hill!!!

Hank Hill: Now Tabitha, its not my fault you didn't fill the volcano with propane and propane accessories
Reply
:iconxxfarisatakaxx:
xXFarisatakaXx Featured By Owner Mar 8, 2010
What I find more amusing is a man with a girl's name. Honestly, Tabitha?
Reply
:iconchibired13:
chibired13 Featured By Owner Mar 10, 2010  Hobbyist Digital Artist
XD what makes it more funny is that my name is Tabitha and im a girl
Reply
:iconicyumbreon:
IcyUmbreon Featured By Owner Oct 27, 2008
Seriously, this is love. I haven't laughed this hard all day. XD Fave'd.
Reply
:iconcreechan:
CreeChan Featured By Owner Sep 1, 2008
lol, I love it.
Reply
:iconbpmdotexe:
BPMdotEXE Featured By Owner Mar 14, 2008
This has been great. I laughed pretty hard at this.
Reply
:iconumbrechan:
UmbreChan Featured By Owner Jan 22, 2008
OH GOD

OH GODDDDD
THE LAST PANEL KILLED ME xDD

NO NO NO *bashes head on keyboard*
i love hankkk

BAWWW
THE REAL HANK
NOT HANK HILL
WHO IS ACTUALLY REAL

OH SHIT

dammit this makes sense in my mind.
"MAXIE WAS A NICE, CHRISTIAN MAN!"
Reply
:iconzolofreak:
zolofreak Featured By Owner Nov 25, 2007
aieeeee!!! TABITHA!!!

*fangirl squeals*
Reply
:iconthedjtc:
TheDJTC Featured By Owner Oct 13, 2007
That's a clean burning hell I tell you what!
Reply
:iconavion-finch:
Avion-Finch Featured By Owner Sep 29, 2007
Is Tabitha a girl....or a boy.......girl name, boy figure....What kinda man is named Tabitha?

and lol at Hank.:)
Reply
:iconmrnoface:
MrNoface Featured By Owner Nov 19, 2009
Tabitha has a girly name but Tabitha is indeed a dude.
Reply
:iconkankuro8:
kankuro8 Featured By Owner Sep 28, 2007
you, fangirl, have been punkd >:D
Reply
:iconthe-12th-doctor86:
The-12th-Doctor86 Featured By Owner Aug 31, 2007  Student Artist
What religious statement? I know your not, this is just good plain old fun.
Reply
:iconaranoki:
aranoki Featured By Owner Aug 6, 2007
xDDDDDD

Knowing the real Hank, that's even more hilarious.
Reply
:icontabbykat35:
Tabbykat35 Featured By Owner Aug 2, 2007
Wow, I woulda never taken it as a relgious statement. :o On this website, a religious statement is usually, "Fucking stupid christian people". :hmm:

I love Hank at the bottom. Mucho. :lol:
Reply
:iconamaguard:
amaguard Featured By Owner Aug 1, 2007  Student General Artist
this still makes me lol so bad
Reply
:iconjolttenk:
Jolttenk Featured By Owner Jul 31, 2007  Student General Artist
That is funny.Love it.:D
Reply
:iconeerin:
eerin Featured By Owner Jul 31, 2007
Stop cracking me up every time.
Reply
:iconmistywolf:
mistywolf Featured By Owner Jul 31, 2007
I lol'd.
Reply
:iconhooligans87:
hooligans87 Featured By Owner Jul 31, 2007
Hehe, that's funny.
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 500 × 700




Details

Submitted on
July 31, 2007
Image Size
106 KB
Resolution
500×700
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
7,383 (1 today)
Favourites
144 (who?)
Comments
45
Downloads
1,037
×